memmiz

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

#Under the mistletoe <33333

Av emma linden - 1 november 2011 18:35

Hejj!

Äntligen Är det HÖSTLOV!!

Omg... Jag älskar lov.. + att justin bieber har släppt en ny skiva #Under the mistletoe

Måste ha!!


* Only thing I ever get for christmas

* Mistletoe

* The christmas song (Chestnuts Roasting On an open fire)

* Santa claus is coming to town

* Fa la la

* All i want for christmas is you (Superfestive) Duet with mariah

*Drummer boy

* Christmas eve

* All i want is you

* Home this christmas

*Silent night

*Christmas Love

* Fa la la (a capella)

*Pray

*Someday at christmas


Det var alla låtar!!  men jag lyssnar på spotify..

men just nu sitter jag och har trååk!

Men lyssnar på  "Mistletoe" Tröttnar aldrig.

Men kan ladda upp lite bilder när jag har trååk :))

Puss hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma linden - 12 november 2011 14:01

Hejj! det här är mitt sista inläggg på bloggpltsen.se men jag fortsätter blogga för jag ska byta till blogg.se istället så min andra blogg heter  www.emmmish.blogg.se  Så jao kolla in den i stället :)) ...

Av emma linden - 11 november 2011 19:17

Hejsan hejsan :)) <333 Idag var jag i skolan..  Det var sådär.. Men idag vare iaf sista dan i skolan :)) men nu sitter jag här och har trååk.. :( väntar på att IDOL ska börja. :) åhh.. Jag hejar på Moa :) <33 hon är så bra. speci...

Av emma linden - 10 november 2011 18:52

Heyy! Idag var jag i skolan, det var rätt ok. för att vi skulle typ va med och svara på frågor till   "Vi i femman" (det är ett program som går i tv och så) Asså vi skulle svara på frågor och sen ska vi skicka in dom och om våran klass gå...

Av emma linden - 8 november 2011 19:14

sha sha Bloggizz <333 sitter och har webb med  "Sigge"  (min klasskamrat) :)) Det är Skojjsigt <333 sitter och kollar på typ en sida med Justin Bieber... Omg säger jah bara!! Asså det finns jättefina klolckor med han på.. och convers...

Av emma linden - 7 november 2011 17:30

hejj <333 sitter här med min kompis.. vi latar oss vid datorn.. och skrattar bah lite ^^ kej ganska mycket ^^ men men...  Kan inte sluta skratta.. :=) Vi ä inne på msn och snackar me en annan kompis.. haha, vi ger aldrig upp ._______...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards