memmiz

Alla inlägg under februari 2011

Av emma linden - 27 februari 2011 10:48

  Haha! Mamma och jag hade tävling :)   Krabba Är Gottt!! (:   Det där åt inte vi! Det såg  inte så gott ut men det kanske är det :/   Vii Såååg DELFINER!! Det var ass coolt, vi skulle igentligen ha badat me dom!(:   Här snorklade vi :) det var jättekul! (: Vi såg massa coola fiskar :)   HARD ROCK CAFÉ   Haha vi spelade lite tennis, va bra jag är x)   Såhär såg det ut varje dag när vi kom hem när dom hade städat rummet coolt!  xD   En annan dag! (:   Poolen! men det fanns mer typ 10 st :)   Fint! (:i detdär vattnet var det iskallt, dom hade inte värmt upp den. Det var till för att svalka av sig! Sjönt va det iallafall xD    Såhär såg det ut i vattnet på kvällen! Då tog  vi en drink  och gick och satte oss och kollade på den fina utsikten, vi hade redan betalat så vi behövde inte betala nåt så vi kunde bara gå och ta en drink/läsk :) Lyx.........Här Här har vi en trött tjej! det var på hemvägen tror jag :/  

Av emma linden - 27 februari 2011 10:40

Deet här är Kanorna från egypten!! :) men dom dära som går där känner inte vi så skit idom :)    

Av emma linden - 27 februari 2011 10:30

Heeeey! :)  God morgon! :)  Idag ska vi åka hem ifrån Falun ;(( kommer sakna det!  Det var såå kuul, Hopp....... och igår kväll (Kl.23) så spelade vi wii sport och min lillasyster julia hon vann varenda gång på bowling, hahaha hon klådde till och med mamma      efter det så gick vi och la oss! och på morgonen så försökte jag att ladda ner en film på min iPod! :) Hopp.... men vet ni varför ni inte får några bilder det är för jag sitter vid pappas jobbdator och han vill nt att jag laddar ner bilder tror jag :/ hehe meen det kanske kommer en bild från egypten men vi får se...... men hej då så länge då :)

Av emma linden - 26 februari 2011 19:25

Heeey igen! :) Är hos mina kusiner i falun och vi bor i deras lägenhet, dom bor i en lägenhet för att föräldrarna är skilda ;( Men men......   Dom bor ju typ nära ALLT ex. bio, massa affärer, polis m.m och en våning under dom så ligger det en pizzeria  O:  lyx.....!  Men just nu gör jag inte så mkt har nydligen ätit och min kusin ( Johan 18 år ) och Julia ( min syrra) dom spelar bowling på wii :) Hahaha ser rätt kul ut x) ska fråga om jag får vara med och klå dom sen xD Men hej då så länge då!! :)

Av emma linden - 26 februari 2011 19:20

Heeeeeeeey(: Detta är mitt första inlägg, Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg x) Meen jag skriver lite mer seen då   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards