memmiz

Alla inlägg under oktober 2011

Av emma linden - 25 oktober 2011 20:44






  


bilden blev inte den bästa men men.... så där ser det ut. men det är snyggare i verkligheten... hejrååå

<33333


Av emma linden - 25 oktober 2011 20:31

hej! idag var det skola som VANLIGT :( Men idag hade vi jumpa... men sen efter jumpan så var jag med isabelle.. vi va inne på youtobe och kolla när dom måla naglarna sådär jättecoolt. Och sen när mamma kom och hämta mig så köpte jag lös naglar och mörkgult nagelack.. sen när jag kom hem så målade jag lite.. det blev mörkgult nagelack och sen tog jag typ en penna och måla zabra med svart.. Det vart faktiskt snyggt ... :)) Men kan ladda upp en bild. men hejdå

Av emma linden - 22 oktober 2011 18:34

Hej Bloggisen <3333    Idag har jag vart ensam hemma i 2  timmar :D höhö.....  men jag såg på bröderna karlsson, men den var inte så bra! men men.....  I morn ska jag se en annan film fast på bio :) Jag ska se svensson svensson i finspång ;) Med lovisa och hennes kille filip. Det ska bli kul...  den börjar halv 7, så vi ska nog åka och käka och så innan ;) men kan kke skriva lite imorn eller i över morn om hur filmen var, men vet inte hur sent vi kommer hem... men aoo ska äta nu, hej dåå

Av emma linden - 21 oktober 2011 20:19

 


Åhh... <3333   "Mistletoe"   :) Gillar ni den?

Men ni kan ju skriva in en kommentar och skriva en låt ni gillar, så kan jag ju lägga upp den på bloggen ;) Men vi ses <333333


Av emma linden - 20 oktober 2011 20:07

  JAg och JB <3333333



  

Haha Fail Bild Men men..... ;O <333333



   Den här tog jag igår.....

Nu kommer sista bilden för idag ;D <333333



    

Såå Nu var alla bilder på plats ;D Hej dååå .... Skriver kke imorn <33333



Av emma linden - 20 oktober 2011 20:00

Hejj! Idag var jag i skolan... som vanligt. Men idag fick vi tillbaka tabelltesten som jag tränade på i förrgår. och vet ni, jag fick ALLA rätt ;) Och då behöver jag inte träna mer på det på hela året <3 Då har jag en läxa mindre iaf...  och idag hade vi jumpa och vi har börjat att träna inne istället för ute (Y).  för det börjar bli så kallt ute ? Måste snart ta på mig min tjocka vinterjacka.. Men jag gillar faktiskt vinter.. för jag älskar snö och så, ohh julafton!!!! Åhh vad jag längtar dit då... Men det är ungefär en månad kvar :) Men förlåt om jag inte la upp några bilder igår... ;( Men ska göra det Nuuu!!! Okej det blir bra va ? :D Men det kommer bilderr;D HEj råå! :D  <333333

Av emma linden - 19 oktober 2011 17:32

hÄjj <3 Just nu är jag med isabelle, Vi har det skojjsigt på datorn ;) sen kvart över 6 drar vi iväg på badminton för att träna lite, det ska bli kul. känner att jag behöver ut och träna lite....

Av emma linden - 18 oktober 2011 18:44

Hejj! Aåhh ... asså sorry om jag it har skrivit på länge.. Men jag ska försöka attg bli bättre :D men aoo ... idag var det lite bråk idag i skolan.. det varf mikn kompis lovisa och samuel i våran klass! Men jag vill helst inte berätta vad som hände ^^. så kan det gå...  vet ni justin bieber har släppt en ny låt, det är en jul låt... den heter "Mistletoe" den är såå jä*la braa, Bara lyssna.... men nu ska jag träna på mitt tabelltest till skolan -.- inte kul alls .... men saker måste göras, men efter det hinner jag iaf ladda upp lite bilder som jag tog idag ;) Hej dåå !

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards