memmiz

Alla inlägg under juni 2011

Av emma linden - 22 juni 2011 19:51

hEeJj! Vett ni! Jag har gjort en design asså en klännig på nelly.com det e en tävling! Snälla rösta på min klänning! Här e sidan:http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=AonVlezblq8xZmQdIJVkxjZs43OKWIJVuwqWOfv1KslhS29YAU

7v&third=yes#Gallery    bYe ByE! ;D

Av emma linden - 16 juni 2011 18:06

Hejj igen! vet ni.. jag e med i en tävling! Jag ÄLSKAR tävlingar :D Me ja e me i en  tävling som en tjej som heter frida hon hr gjort tävlingen! Och den e på hennes bokblogg! Den heter: fridasbokblogg.bloggplatsen.se  Ni kan också va me i tävlingen! :D Me jag hoppas ja vinner :D Me hejj då!

Av emma linden - 16 juni 2011 18:02

Häjj! Idag var det skolavslutning, Det var kuuul! ;D asså vi har avslutning på våran bandyplan! Efter avslutningen så fikade vi på skolan, det va mysigt :D Men idag skulle jag och min granne åka ut me deras kanot och grilla på en ö. Men det blev inget av för det e för torrt ute :`( Men aja... men vet ni..   jag har inte ätit någon lunch idag så jag e JÄTTE hungrig :D     meee kan ni fatta det e SOMMARLOV! Så j*vla skönt :D me hej dåe!

Av emma linden - 12 juni 2011 19:46

Häjj! Idag har jag inte gjort så mkt! Vart me grannen! Vi hoppade studsmatta i 2 timmar ;D till mat åt vi kött (som vanligt) men det e ju gött! :D Mee just nu lyssnar jag på pray! <3 Vet ni om några dagar ska jag kke få en HTC trophy :D såå lyckli! :D Hahah vet ni... typ hela tiden skriver ja   !   Hahhahahaa xD Länge sen ja gjorde xD Hehe me Häjjrååå

Av emma linden - 8 juni 2011 20:06

Hej! Idag har jag gått i skolan ;/   men det rolig var att vi hade elevens val! Det e jätteroligt! man får välja vad man vill göra i en vecka (lite svårt att förklara) me iallafall jag valde musik och bild ;D idag gjorde vi en trolldeg och sen gjorde vi massa figurer ;D det va kuul! :D Jag gjorde en gubbe som satt ner, ett E Och ett hjärta! <3 och i förrgår så var det musik och dåe skulle man  skriva en låt :D Isabelle (min bästis) vi gjorde en låt! men den blev inte färdig :( Men det var allt jag hade och skriva hejj dååååååå! ;D 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards