memmiz

Alla inlägg under september 2011

Av emma linden - 24 september 2011 12:52

Heejsan :D Jag är ensam hemma idag. det är kul. :D Hehe.. Jag kollar på Ned declassifred ;) det är faktikst bra hihi ^^ Menn jag har inte mkt att skriva 

hej då

Av emma linden - 17 september 2011 22:26

hej alla! sitter med lovisa och isabelle vi ska sova över! ;) lovisa håller på att somna lite här. Men vi har bestämt att vi ska vara uppe längre än 12 asså OMG.....

Av emma linden - 17 september 2011 12:00

Cha Cha Bloggiss! :D Jag e hemma själv ;) Jag ÄLSKAR att vara hemma själv! Det e såå kul, då kan man ta lite glass o så! men min syrra är på kalas hos en kompis och brosan på hockey med pappa och mamma är och plockar lingon ;) Idag ska jag sova över med min kompis lovisa och in andra kompis Isabelle, det ska bli jätteroligt ;) Vi ska sova hos Lovisa. Jag ska ta med mig mitt godis hehe! ja är en liten godisråtta :D Jag ska vara där vid 17.00 ungefär. så det ska bli jättekul! en måsta dra och paccka litte ! Hejdå kke skriver från mobilen sen,  men hej dåå! (L)

Av emma linden - 9 september 2011 20:23

men hejsan på er! Sorry om jag nt skrivit så mkt på sistone men det har varit ganska mkt med skolan och så... men så kan det va ibland :) Men idag slutade vi 13.40 det var ändå ganska tidigt för att vara fredag ;)  Men när jag kom hem så skulle jag packa för jag skulle till stugan! Men nu är jag där! Vi har ju katt så hon har mjauat HELA vägen dit! Tar Baara 2 timmar... mm kuul :o Men som tur är så har jag en DVD-spelare :D så det e bra. Men jaoo vi ses!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards