memmiz

Alla inlägg under augusti 2011

Av emma linden - 29 augusti 2011 19:31

Tjatja! aoo då har man varit hos doktorn!! Har ju fått syy! ;( Och idag skulle jag ta bort styngnen så det första styngnet hon tog bort så svimmade jag :o ssen gick det bra! :D Men jag hade inge mer att skrivva! ;D men tack och Hejj leverPaStEj

Av emma linden - 27 augusti 2011 17:48

Hejsan svejsan! :D Nu har jag redigerat en bild! Blev faktiskt riktigt Bra :D jag har den som header kolla längre upp!! :D Me idag har vi gäster vet ni killen jobbar på cloetta så vi fåår GRATIS godis av han! Det stog 2 påsar me godis i köket ::D OMG... Hehe men det blev ett kort inlägg ska göra llite grejor Tjao!!!

Av emma linden - 20 augusti 2011 21:54

  

   Meee ;D <3


 

     Mitt FINA halsband med ett hjärta på <3 Lite suddigt. Men men.....


   

            Hihihi mitt godis  ^^  Med Hello Kitty <3


      Hehe vad vore en Hello kitty burk utan godis ? :o


   Var ute och tog lite kort ;D <3


  

        aww! Min sötta Lilla Katt! Love you Selma <333

Av emma linden - 20 augusti 2011 21:44



Hejj hejj! Idag är det Lördag :) Och det ä 3 dagar kvar te skolan ;/ jag räknar ner ;) hehe...    Me vet ni vad jag åt nyss eller panacotta eller håkans special Men det ä typ samma sakk ;D Me jag kan skriva ner receptet ;D  


   Ingredienser
5 dl vispgrädde
5 tsk strösocker
2 st gelatinblad
100 g vit choklad
(1 st vaniljstång kan tillsättas)
  Det är till 5 portioner

   Det är ganska lätt det är bara att blanda ihop allt i en kastrull och gelatinsbladen ska vara i kallt vatten tills dom bli mjuka och sedan  läggs i kastrullen

   Och det blir riktigt gott ;D och så kan man ha lite bär till oxå.. hihi ^^ Ja men nu kommer det lite olika bilder ;D




 

Av emma linden - 17 augusti 2011 18:34

hejhej! om ni undrar varför det är så ful text så är det för jag bloggar med mobilen :) tagga rix fm festival i morron dåe ^^ Ulrik munther <3 Love You :* och swingfly är också bra ;) men aja hej dåe. föresten det kommer några bilder sen hej då ;)

Av emma linden - 16 augusti 2011 21:29

            

                     Här är jaag!  xd  Men det kommer fler x)


Av emma linden - 16 augusti 2011 21:20

Hejsan! Idag har ja inte gjort så mkt :/ Men det har vart ganska varmt! ;) Men jag Läängtar tills på torsdag! ;) Då e det rix fm festival ;D det  kommer många  artister! Det är 

* Ulrik munther

*swingfly

* Andreas johnsson

* martin stenmark

*jay smith

 med mera! ;) 

  Menn jag längtar mest efter ulrik! ;) Han e jue gryym!    Men tjaaarååå!

:))

Av emma linden - 14 augusti 2011 19:14

    Hääjj!

 Asså jag skriver nt sååå ofta men men.....  Assså kan ni tänka er sommarlovet är snart slut ;o Assåå det har gått Jätte snabbt! Men vi har i alla fall hunnnit med att :

* Campa

* Åka till sommarstugan (i ganska många veckor)

* Gröna Lund

* Skarasommarland

* Åkt & badat

* ska på rix fm festival

* Parken Zoo och tittat på eric saade, sean banan

  Det var nog allt, Jag hr faktiskt hunnit med rätt mkt under sommaren! ;D Tro det eller ej men jag längtar faktiskt efter vintern! Åka pulka, Bygga snökojer, Dricka varm oboy & JULAFTOON!! ;D men nu ska ja nt snacka om vintern! ;o en heråå! alla Gullijaa Läsaree !

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards